Jaký byl můj 2. trimestr?

 

Konečně! Cítím se zase jako normální člověk! Můžu jíst co chci, mám energii, a nevadí mi trávit celý den na nohou, ve městě, mezi lidmi. Takový byl alespoň začátek mého druhého trimestru. 

Tento čas jsem využila především na to, abych se viděla s co nejvíce lidmi,  se kterými jsem se delší dobu nesešla. Přišel čas zase nabrat trochu lásky, moudrosti a úžasné aury od mých milovaných. Tak jsem začala docela dost jezdit do Prahy, občas přijel i někdo za mnou na sever, a já nabrala úplně nový dech. Začala jsem se takovým roztomilým způsobem zakulacovat, skoro každý den vyžadovala zmrzlinu, začala mi zase chutnat káva, i když spíš ve formě ledové kávy se spoustou ledu a mléka, a hlavně jsem se začala zase hýbat. Jemná jóga, procítit každý pohyb, aniž by se mi chtělo zvracet nebo spát. Ach, jaká slast pro mé tělo! 😁



S každým týdnem mi ale bříško rostlo, a tu se mi začaly šířit křečové žíly, provedla jsem si něco s lopatkou na zádech, protože se mi změnilo těžiště, a já si kompenzovala ten pohyb jinak, s horkem mi začaly natékat končetiny, a tím se dostáváme na konec druhého trimestru,  a začátek třetího trimestru, kde se nacházím teď. S velkým pupíkem, pálením žáhy, problémem se zvedat a chodit do schodů a kopců 😂, bolestí žeber a zad. Teď jsem tak ráda, že jsem si ten 2. trimestr snažila užít plnými doušky, a neproseděla ho na zadku! 





I tak se snažím být aktivní, co to jde, zbývají mi přibližně dva měsíce do porodu, a já trochu zpomaluji, osvojila jsem si odpolední šlofíky, ale taky příjemné večerní procházky, hodně vařím a peču a zvelebuji náš nový krásný domov. Zároveň ještě pořád doufám v nějaké hezké výlety do přírody, a návštěvy kaváren. 💗

Na konci přidávám malý seznam, na jakých jídlech jsem si nejvíce ulítávala (a pořád ještě ulítávám):

  • jogurtová zmrzlina s fíky ze Zmrzlinárny Leda
  • smažený sýr s bramborem a tatarkou (v jakékoli hospodě či doma)
  • hummus s rajčaty
  • dortíky v kavárnách (cheesecaky, tartaletky, croissanty)
  • veganský čokoládový chlebík s batátovým krémem 
  • Magnum s kokosem a mangem
  • broskve a nektarinky (snědla jsem jich několik denně)

Doufám, že si užíváte krásné léto, ať už někde v zahraničí, nebo v nějakém super kempu, kde si užíváte točenou kofolu, langoše nebo párek v rohliku!

Niky 


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jaký byl můj 3. trimestr?

Jaký byl můj 1. trimestr?